Chcete se na něco zeptat? Přečtěte si otázky, na které se nás zákazníci ptají nejčastěji. Pokud jste odpověď nenašli, napište nám. Odpovíme vám co nejdříve.

Jak funguje Objevuj Slovinsko?

Fungujeme jako zprostředkovatel ubytování. Na webu www.objevuj-slovinsko.cz poskytujeme informace o ubytování a možnost jeho rezervace. Nabídneme vám podporu ve výběru a zajistíme rezervaci. Smlouva o ubytování je pak uzavřena přímo mezi vámi a ubytovatelem.

Ubytování, která nabízíme, pečlivě vybíráme a hlídáme si jejich kvalitu. Za aktuální kvalitu ubytování a služeb je zodpovědný ubytovatel. Ale pokud se vyskytnou nějaké nedostatky, můžete se na nás obrátit a my se pokusíme je s ubytovatelem vyřešit.

Je možné koupit zájezd i s dopravou?

Zajišťujeme pouze rezervaci ubytování bez dopravy. Objevuj Slovinsko není cestovní kancelář. Proto nenabízíme zájezdy, ale jen ubytování a dopravu si každý zákazník řeší sám.

Je ubytování i se stravou? V jaké podobě se podává?

V popisu u každého ubytování zjistíte, jestli je ubytování se stravou nebo je možné ji přiobjednat. Snídaně a večeře se ve většině ubytování podávají formou bufetu.

Jak zjistím přesnou cenu pobytu?

Vyplňte si u ubytování termín dovolené a počet osob a vypočítá se vám cena pobytu. Na stránce najdete také podrobný ceník jednotlivých pokojů. Ceny jsou však pouze orientační. Protože některá ubytování mají ceny pohyblivé podle obsazenosti, přesnou cenu vám můžeme zaslat až když vytvoříte rezervaci. Rezervace je nezávazná.

Ceny si určuje ubytovatel a jsou uvedené v eurech. Přepočet na české koruny je pouze orientační a řídí se aktuálním kurzem ČNB.

Jaký je postup rezervace?

Podrobný postup rezervace najdete na stránce Jak probíhá rezervace ubytování.

Komu platím ubytování a v jaké měně?

Ubytování zaplatíte přímo ubytovateli v eurech. Při rezervaci pošlete zálohu převodem na účet ubytovatele. Zbylou částku doplatíte hotově nebo kartou až v ubytování. Některá ubytování vyžadují doplatek těsně před příjezdem.

Můžu rezervaci zrušit?

Rezervace, kterou jste nám odeslali přes webový formulář, je nezávazná a můžete ji kdykoli odvolat. Závaznou se rezervace stává až po uhrazení zálohy. I poté však můžete rezervaci stornovat. Každý ubytovatel má vlastní storno podmínky a najdete je v popisu každého ubytování. Pokud potřebujete rezervaci zrušit, obraťte se na nás a my vaše storno vyřešíme podle platných podmínek.

Na koho se obrátit, když budu mít problém v ubytování?

Pokud se vyskytnou na místě nějaké komplikace, řešte je co nejdříve s personálem ubytování. Můžete se obrátit i na nás a my vám pomůžeme s ubytovatelem vykomunikovat nápravu.

Je vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?

Nejsme cestovní kancelář, ale zprostředkovatel ubytování. Pojištění proti úpadku proto nemáme a nepotřebujeme. Veškeré platby platíte přímo ubytovateli. Uzavíráte tedy smlouvu přímo s ubytováním, které jste si objednali. Podmínky rezervace jsou uvedené na našem webu a také v dokumentu, který vám zašleme společně s výzvou k platbě.

Reklamace a odpovědnost za vady v ubytování

Objevuj Slovinsko je zodpovědné za správné zprostředkování rezervace ubytování na základě vaší poptávky. Za nedostatky v ubytování nese odpovědnost ubytovatel. Stížnosti na služby ubytování je nutné uplatnit u ubytovatele, nejlépe přímo na místě. Můžete se však obrátit na Objevuj Slovinsko, aby vám pomohlo s komunikací s ubytovatelem.

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám!